Zwroty i reklamacje

Zwrot towaru

Jak zwrócić towar?

Zgodnie z obowiązującym prawem, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

My dajemy Ci na zwrot aż 30 dni od daty doręczenia zamówienia. Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, zwracana kwota zostanie pomniejszona o utratę wartości towaru.

Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą zwrotu:

  1. Ściągnij oświadczenie
    Pobierz i wypełnij poniższe oświadczenie o odstąpieniu od umowy i dołącz je do przesyłki. Jeśli nie masz drukarki możesz go po prostu przepisać. Będziemy bardzo wdzięczni za dołączenie do odsyłanego produktu wypełnionego i podpisanego formularza oraz paragonu lub kopii faktury. Usprawni to całą procedurę.

    oswiadczenie.pdf lub oswiadczenie.jpg

  2. Odeślij produkt
    Prześlij do nas zwracany produkt(y), dołączając do niego wypełnione oświadczenie. Przesyłka jest realizowana na Twój koszt. Produkt należy wysłać na adres:
    Sklep internetowy mobile-store.pl - Markowe akcesoria do iPhone i Galaxy
    ul. Juliusza Słowackiego 7a
    05-816 Michałowice-Osiedle

  3. Czekaj na kontakt
    W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
    Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres e-mail prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Zwrot pieniędzy za zakupione produkty zostanie dokonany w ciągu 7 dni na podany w oświadczeniu numer konta.

 

Reklamacje

Jak reklamować wadliwy towar?

Czasem się zdarza, że produkty mimo iż są fabrycznie nowe posiadają wady ukryte. Jeżeli wykryjesz taką wadę skontaktuj się z nami telefonicznie 501712173 lub wyślij nam informację mailem na adres kontakt@mobile-store.pl w celu uzgodnienia sposobu rozpatrzenia reklamacji. Reklamacje rozpatrujemy do 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki z wadliwym towarem.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Ściągnij formularz reklamacyjny
    Pobierz i wypełnij poniższy formularz reklamacyjny i dołącz go do przesyłki. Jeśli nie masz drukarki możesz go po prostu przepisać. Będziemy bardzo wdzięczni za dołączenie do odsyłanego produktu wypełnionego i podpisanego formularza oraz paragonu lub kopii faktury. Usprawni to procedurę reklamacyjną.

    formularz_reklamacyjny.pdf lub formularz_reklamacyjny.jpg

  2. Odeślij produkt
    Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego wypełniony formularz reklamacyjny pobrany z naszej strony. Przesyłka jest realizowana na Twój koszt. Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
    mobile-store.pl - Markowe akcesoria do iPhone i Galaxy
    ul. Juliusza Słowackiego 7a
    05-816 Michałowice-Osiedle

  3. Czekaj na kontakt
    W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, możemy zgodnie z Twoim życzeniem: a) na nasz koszt wymienić lub naprawić wadliwy produkt, b) zaproponować wymianę na inny produkt, c) zwrócić wpłaconą należność. Jesteśmy elastyczni w tym względzie.
    Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: kontakt@mobile-store.pl lub telefonicznie: 501712173. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl